רישום קבלן שיפוצים

רישום קבלן שיפוצים – מה זה רישום קבלן? 

על מנת לקבל רישיון קבלן, על קבלן לעבור קורס קבלני שיפוצים רשומים, וכן לעמוד בתנאים ספציפיים בכפוף לרשם הקבלנים שמחייב רישום קבלן שיפוצים מוצהר. לאחר מעבר המבחן בהצלחה יוסמך הקבלן לקבלן שיפוצים ויוכל לעסוק בתחום זה. לאחר שהוסמך, נרשם הקבלן בפנקס הקבלנים בהתאם לסיווג הרלוונטי עבורו. הרישיון ניתן לשנתיים ויש לחדש אותו לאחר התקופה על מנת לעבוד בתחום באופן חוקי.

רישום קבלן שיפוצים

מדוע חשוב לרשום קבלנים? 

היתרונות של רישום קבלן שיפוצים הם רבים והם נושאים בחובם מעלות כלכליות, כמו גם מקצועיות. קבלן רשום יכול לקבל הרשאה לעסוק במגוון רב של התמחויות ולקבל עבודות שונות בהתאם להתמחויות בהן הוא מתמקצע, מה שמאפשר לו לקבל טווח רחב יותר של עבודות ומכאן להגדיל את הכנסתו ואת הניסיון שלו. מהבחינה המקצועית הרחבה יותר, קבלן רשום יכול להשתתף במכרזים שדרכם מגיעות הצעות עבודה גדולות יותר כמו עבודות ממשלתיות וחוזים גדולים עם גופים 'כבדים'. עבודות מהסוג הזה מוסיפות למוניטין ולניסיון של הקבלן אשר מבצע את העבודה, כמו גם מגדילות את הכנסתו באופן משמעותי. לבסוף, העסקת עובדים פלסטיניים לביצוע עבודות בניה מתאפשרת לקבלנים רשומים וכוללת בתוכה גם את האפשרות לקבלת שירות הקשור בעובדים הללו.

 

אילו חברות ועסקים יכולים לעבוד עם קבלנים רשומים?

קבלנים רשומים כפופים לאגודת הקבלנים ולכן יש להם רשות שמפקחת עליהם. כיוון שכך, גופים ממשלתיים גדולים עובדים עם קבלנים רשומים כדי להבטיח לעצמם את האמינות, הניסיון והמוניטין של עבודה עם הקבלנים הנכונים. על מנת להיות רשום כקבלן, על קבלן לעמוד בקריטריונים של 5 שנות ניסיון לפחות, על זאת יתווספו המלצות מקצועיות מלקוחות איתם עבד הקבלן בעבר ועמידה במבחני ידע קריטי בנושא בנייה וביניהם בטיחות בעבודה. כיוון שכך, קבלנים רשומים יחשבו כבעלי סמכות בתחומם ויתפסו בצורה יותר רצינית, יחד עם האחריות הגדולה שתוטל עליהם בפרויקטים ממשלתיים.

 

רישום קבלן שיפוצים: מהם הפרמטרים לבחירת קבלן מקצועי?

כפי שציינו, קבלן הרשום כקבלן שיפוצים משמעו שעבר את מבחן ההסמכה, הוכיח חמש שנות ניסיון לפחות והביא המלצות מלקוחות קודמים. המשמעות היא שקבלן רשום מגיע מנקודת התחלה טובה יותר מקבלן שאינו רשום. ולכן, הפרמטר הראשי לבחירת קבלן הוא, האם הוא רשום או לא רשום. קבלן רשום מבטיח לכם שקט נפשי, הוא מחויב לתעודה שלו ולמקצוע שלו ולכן גם התקשורת איתו יותר מחייבת. הוא ישתדל להוציא אתכם מרוצים, התעודה שלו חשובה לו כמו גם המוניטין שלו. ניסיון גם הוא חשוב מאוד בבחירת קבלן. יש הבדל גדול בין קבלן שנמצא בתחום חמש שנים לבין קבלן שנמצא בתחום עשר שנים. אופי העבודה גם הוא משמעותי- האם אתם מחפשים הרחבה של בית מסוג מסוים שהקבלן כבר עשה אותו בעבר? האם סוג ואופי העבודה מתאים לקבלן הזה? האם הוא הוכיח את יכולתו בעבר? אנחנו ממליצים, כמו בכל תחום, לבדוק תעודות וניסיון ולהקפיד על בהירות בתקשורת מול הקבלן.

 

רישום קל – עוזרים לכם להיות קבלנים רשומים

אם אתם מעוניינים להיות קבלנים רשומים ולעבוד בשוק של הגדולים עם הגדלת סיווג, הרי שאנחנו ברישום קל נסייע לכם בזאת. חברת רישום קל מסייעת לקבלנים מקצועיים ברישומם הרשמי וקבלת כלל המסמכים הדרושים כדי לעבוד עם החברות והמשרדים הגדולים במדינה ולעבור רישום קבלן שיפוצים בהצלחה רבה.

השאירו את הפרטים שלכם עוד היום באתר שלנו ואנחנו נשמח ליצור איתכם קשר.

רישום קבלן שיפוצים

מעוניינים בקבלת רישיון קבלן?
מתקשים לעלות את הסיווג שלכם?
מעוניינים להיות קבלנים ברשם הקבלנים?

דילוג לתוכן